Komplet złoto-srebrnych obrączek ze stali szlachetnej 316L KO5

49,00  99,98 
Promocja cenowa: promocja cenowa na produkt

Złoto-srebrna obrączka ze stali szlachetnej 316L O5

rozmiar z przedziału:

Złoto-srebrna obrączka ze stali szlachetnej 316L O5

rozmiar z przedziału:
wysyłka do 24 godzin
Podziel się:
Ocena: 0 na 6 (opinie: 0) DODAJ OPINIĘ

Nowoczesny komplet obrączek ślubnych srebrno-złotych o szerokości 6mm. Perfekcyjne wykonanie oraz nowoczesny wzór sprawa że obrączka na palcu jest wprost stworzona, by cieszyć, zachwycać i podkreślać miłość, jaką darzą się osoby decydujące się na wspólne życie. To właśnie obrączki, które aż chciałoby się nosić na palcu przez cały czas i nie zdejmować ich nawet na chwilę.

Prezentowane obrączki są wykonana ze stali szlachetnej 316L zwanej też stalą chirurgiczną, nierdzewną czy jubilerską, która nie uczula, nie rdzewieje, nie śniedzieje, nie czernieje i nie traci połysku podczas użytkowania. Możesz swobodnie się w niej kąpać pod prysznicem czy używać na co dzień i mieć pewność że posłuży Ci przez bardzo długi czas a nawet na całe życie.


Marka: 
Kruszec: Stal szlachetna 316L
Kolor stali: Srebrno-złoty
Szerokość: 6mm

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wszystkie  zamówienia złożone w sklepie Crystalo.pl na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, oraz firmy kurierskiej Pocztex. Nasz sklep oferuje także odbiór zamówienia w puntach odbioru m.in placówce pocztowej, sklapach Żabka i Fresh Market, stacji Orlen oraz salonach i kioskach Ruch.


Natomiast wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej.


Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji zamówienia, który liczymy od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczony jest najdłuższy z terminów wysyłki.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.


Koszt przesyłki na terenie Polski zamówienia opłaconego z góry to kwota 8,00 złotych za przesyłki o wartości produktów na kwotę do 99 złotych. Pozostałe przesyłki o wartości produktów powyżej 99 złotych realizowane będą na nasz koszt.

Koszt przesyłki na terenie Polski zamówienia opłaconego przy odbiorze tj. za pobraniem to kwota 19,00 złotych. W przypadku wyboru przesyłki za pobraniem promocja darmowej wysyłki nie obowiązuje.

Cena wysyłek zagranicznej to koszt 20,00 złotych, niezależnie od kwoty zamówienia.


Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Płatności zazwyczaj księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych. Wyjątkiem są przesyłki zagraniczne których czas dostarczenia może wynosić do 7 dni roboczych.


Odbiór osobisty u przedstawiciela handlowego

Zamówienia realizowane przez Crystalo.pl - możesz za darmo odbierać u naszego przedstawiciela handlowego na terenie Niepołomic k/Krakowa.

Warunki odbioru zamówienia w przedstawiciela handlowego:
- zamówienie musi być wcześniej opłacone przelewem zwykłym lub Przelewem online  - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Ebexo
-  informację o odbiorze osobistym należy umieścić podczas składania zmówienia w pozycji „Uwagi”.

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail z informacja w jakim dniu będzie możliwy odbiór zamówienia u przedstawiciela handlowego 

Odbiór osobisty u przedstawiciela handlowego może wydłużyć czas realizacji zamówienia o kolejne 3 dni robocze.


FORMY PŁATNOŚCI

Aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby dajemy Ci do wyboru trzy formy płatności. W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz w koszyku już w pierwszym kroku składania zamówienia. Pamiętaj jednak, że po przekroczeniu kwoty 99 zł to my zapłacimy za Twoja przesyłkę.

Możliwe są następujące formy płatności:  

Przelewem online  - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Blue Media S.A. możesz zapłacić szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia) oraz kartą kredytową.

Przelewem zwykłym  -  forma płatności dla klientów, którzy preferują samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w swoim oddziale banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówionego produktu w sklepie otrzymasz e-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Crystalo.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Przy odbiorze (za pobraniem) - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W wybranych przypadkach sklep Crystalo.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji e-mailowej oraz telefonicznej tego typu zamówień.
 
Dane do przelewu:
Kraków Art Sp. z o.o.
ul. Fatimska 41a/310
31-831 Kraków

W tytule przelewu koniecznie prosimy wpisać numer zamówienia co przyśpieszy identyfikację zamówienia i pozwoli na szybką realizację.

Numer Konta: 63 2530 0008 2062 1003 7959 0001

Dla osób wpłacających z kont zagranicznych:
IBAN: PL 63 2530 0008 2062 1003 7959 0001
SWIFT/BIC: NESBPLPW
NAZWA BANKU: NEST BANK S.A.
NAZWA ODBIORCY: KRAKOW ART SP. Z O.O.

Na przelew czekamy 7 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. 

Szanowny Kliencie, jeśli coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu, nie ma powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym w ramach odstąpienia od umowy.

Wszelkie niezgodności  zrealizowanego zamówienia należy zglaszać e-mailem do 2 dni od odebrania paczki. Adres kontaktowy: sklep@crystalo.pl 


1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Kraków Art Sp. z o.o., ul. Fatimska 41a/310, 31-831 Kraków) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.  Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


2) INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w e-sklepie prawo:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (Kraków Art Sp. z o.o., ul. Fatimska 41a/310, 31-831 Kraków) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz
w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosimy my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep internetowy działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.


3) INFORMACJE NA TEMAT WYMIANY

Jesteśmy także otwarci na możliwość wymiany towaru np. w przypadku gdy zamówili sobie Państwo zły rozmiar lub kolor lub w ogóle chcą Państwo wymienić całość lub tylko część zamówienia na inne przedmioty. W każdym takim przypadku klient ponosi koszty odesłania towaru oraz jego ponownej wysyłki.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: sklep@crystalo.pl

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Produkty Polecane